1820017.jpg

                              1820021.jpg

Hyi ihan hävettää että noin ruma tuli tuosta varjostuksesta. Mutta virheistä oppii! Ja seuraavalla kerralla ollaan niin paineiden alla ja pelätään epäonnistumista, että tulee kauhta kaueampi kuva! Se on totuus.

1816511.jpg

Esittelin siis Kisun. Miettiin et vois antaa sille viisaamman nimen, oikeesti. Mut ei jaksa keksiä. Ja kärsikää ruutupaperin voimasta, haahahahahhaa!!
Nytten tulee kasa merkintöjä, jotka olen tehny aikaa sitten, mutte vaan ole jaksanu laittaa niitä tänne. Että siis. Koulu-elämää, nettijuttuja, missä mitä milloinkin! Eka kuva todistaa, kuinka ahkera olin koulussa nosteleen vaneerilaattoja.

1820039.jpg

 

 

1820047.jpg

No voihan nakki. Epäselvä kuva, mitä schaissea! No, ihasama. Siin on vaan ku mä kämmäilin ja eliminoin peukaloitani. Mistä mieleen, että en ole päässyt yhtään lähemmäs Sauli Niinistön tuhoamista. Ja se on TUHOAMISTA, ei TAPPAMISTA. On niissä vissiin ero.

    

     1820057.jpg

Ei jaksa tsempata. Ja minä oikeesti nauroin tuolle. Ja edelleen mietin, miksi? Kai siihen jokin masentavan syvällinen sosiaalipsykopaatti selitys olisi, mutta en jaksa ottaa sitä selville.

    1820063.jpg

Tulen aina muistamaan meidän ruokalajutut <3 Toivottavasti siis, minullahan on paska muisti. Mut siis, kauan kesti et tänki tänne sain, sori Faute~ Mutta siis, ruokalajutut, ah!

1820070.jpg

1820073.jpg

1820078.jpg

Ne jotka tietää, älkää muistelko pahalla. Itseä kyllä ahistaa ihan saatanasti nää kolme nukkumapaikka kuvaa, koska syystä että niin. :D Saavuin kämpille ja mikrossa oli homehtunutta ruokaa. Hyi.

              1820081.jpg

Se oli yleinen ongelma mun kämpillä. Koitin säästellä ruokaa ja se ehti pilaantua. u_u tosin nuudelit ja mandariinit ei ehtiny mennä pilalle, vau.

1820086.jpg

Vain minunlaiseni idiootit menevät koulupäivänä nukkumaan seitsemän aikaan, ja heräävät kahdeltatoista ollen koneella, ja tunti ennen kouluun menoa värjäävät hiuksensa! Ja koska tuo on epäselvä, niin olin koulussa ihan kasilta, en seittemältä.

    1820090.jpg

Köh siis! Anna, meikä ja Aappo mesessä. Aappo ja meikä hyvin viisaana alettiin puhumaan Annan kautta. Jee 8DDDD
Alemmassa sarjiksessa ii2:sessa joku idiootti ako puhuun mulle yksityisillä... >___>'

   1820094.jpg

1820096.jpg

Minusta on jännää kohdata tosielämässä tällainen hetki, ojohn sopii jokin muka. Mulle on sattunu vain pari kertaa niin, mut tässä toinen. Katselin ikkunasta ulos ja hyräilin tuota laulua. Se oli jotenkin niin sarjishetki. Se lintu oli harakka :3

1820103.jpg

Mielestäni en ole vielä laittanut tätä esille tänne. MIELESTÄNI. Höhöhö. Anteeksi jos se on jo täällä.

         1820109.jpg

Jokin ihme kuva pääsisäisen aikoihin. Peruukki mulla on päässä. Ja taustalla heiluvat Enni, Faute, ayu ja Saila. o/ Paitaki oli ihan uusi niin olin sika innoissani kaikesta!! >o<

1820114.jpg

....mä en itekkää ymmärtäny tästä mittää :D

1820121.jpg

ISO KUVA. Mut en jaksa kuvistaa enempää ja pelkään netti alkais taas vittuileen ja tekisin tän sitte kolmannen kerran... D: tyytykää ätähn. Tämä on siltä ajalta, kun koulumme oli lopussa.

Ja mitäs muka jään Lyypekkeriltä kaipaamaan? Jussia, tuota kovaäänistä opettajaa, jonka kanssa meikä aina intti vastaan, ja joka silti autto mua läpäseen koulun. Kumma otus.

 

   1820128.jpg

                1820132.jpg         

       1820139.jpg

1820148.jpg

Mjaa, haaleiden kuvien isku. Ne on mustekynällä tehty ja pikasesti, siksi jälki on mitä on, höhöhöhö l3